Piegāde izmaksas un laiks
Omnivas pakomāts 2,80 EUR 2-5 dienas
DPD pakomats 2,80 EUR 2-5 dienas
Preiļi,Kooperatīva iela 6 bezmaksas individuāli
Lietuva, Igaunija 6.99 EUR 5-9 dienas
Citur pasaulē*
-
-
* Lai noskaidrotu piegādes izmaksas uz pārējām pasaules valstīm, lūdzam sazināties ar mums sadaļā "Kontakti".
Pirkuma atgriešanas noteikumi
- Pircējs var atgriezt Preci 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no Preces iegādes brīža. Pasūtījuma saņemšanas brīdī Pircējam ir jāpārliecinās, vai Preces atbilst pasūtījumam (krāsa, preces nosaukums un citi būtiski parametri).
- Preces atgriešana var tikt veikta jebkurai internetveikalā iegādātajai precei, kas atrodas oriģināl iepakojumā, nav atvērta, lietota, vai mehāniski bojāta pēc tās iegādes.
- Lai veiktu preces atgriešanu, Pircējam ir jāpieprasa no Pārdevēja preču atgriešanas veidlapu pa e-pastu befloralv@gmail.com . Pircējs aizpilda un nosūta veidlapu Pārdevējam uz iepriekšminēto e-pastu. Atgriežamās preces transportēšanas izmaksas sedz Pircējs.
- Naudu par atgriežamo Preci un Pārdevējs pārskaita uz Pircēja norādīto bankas kontu, ko Pircējs norāda atteikuma veidlapā, 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc Līguma izbeigšanas un atteikuma veidlapā norādītās Preces saņemšanas Pārdevēja noliktavā ( Kooperatīva iela 6, Preiļi, LV-5301), pamatojoties uz Pircēja atteikumu.
- Gadījumā, ja Preces ir sakomplektētas neprecīzi, Pircējam ir tiesības Preci apmainīt 14 (četrpadsmit) dienu laikā, aizpildot atgriešanas veidlapu. Kurjerpasta izdevumus šajā gadījumā sedz Pārdevējs.
- Ja jūsu izvēlētā prece nav noliktavā, mēs ar Jums sazināsimies, lai informētu par iespējamo piegādes laiku vai naudas atgriešanu jūsu kontā.
Lai atgrieztu produktus, lūdzu rīkojieties sekojoši:
Papildu noteikumi
Pakomātu un Pickup Punktu noteikumi
Pasūtījums saņemšanas punktā tiek uzglabāts 7 kalendārās dienas. Pēc minētā termiņa beigām prece tiek sūtīta atpakaļ Pārdevējam ( A. Švābe). Ja jūs neizņemsiet pasūtījumu iepriekš minētajā termiņā, jums ir pienākums atlīdzināt izmaksas, kas saistītas ar atkārtotu pasūtījuma nosūtīšanu.
Vispārīgi sūtīšanas un piegādes noteikumi
- Ja piegāde tiek veikta ar kurjeru un jūsu norādītajā piegādes adresē jūs neesat sastopams, piegādes veicējam ir tiesības pasūtījumu nodot jebkurai citai norādītajā adresē piegādes brīdī sastopamajai pilngadīgajai personai.
- Ja pasūtījuma piegāde nav iespējama jūsu vainas vai no jums atkarīgu apstākļu dēļ (jūs esat norādījis nepareizu adresi, norādītajā adresē jūs neesat sastopams, norādītajai adresei nevar piekļūt u.c.), produkti netiek sūtīti atkārtoti un pasūtījums tiek atcelts. Šādā gadījumā jums var tik atmaksāta nauda tikai par pasūtījumu, bet piegādes maksa netiek atmaksāta.
- Pēc pasūtījuma saņemšanas jūs vai jūsu pārstāvis pārbaudāt produktu atbilstību pasūtītajām un parakstāt rēķinu, pavadzīmi vai citu nodošanas/pieņemšanas dokumentu, ko pasūtījuma piegādes brīdī uzrāda piegādātājs. Parakstot rēķinu, pavadzīmi vai citu nodošanas/pieņemšanas dokumentu, jūs vai jūsu pārstāvis apliecina, ka produkti ir nodoti labā stāvoklī. A. Švābe neatbild par tādām nepilnībām, kas bija acīmredzamas piegādes brīdī, bet netika norādītas pasūtījuma piegādes apstiprinājumā.